Venemaa autoturg kuivas kokku poole võrra

Venemaal müüdi 2009. aastal 1,36 miljonit autot, seega ahenes turg 49,8 % võrra. Enim müüdud mark Lada näitas seejuures 44,7 % suurust langust, kuid tema turuosa on 354 306-ga endiselt kõrge (26,13 %). Markide esikümnesse kuuluvad veel Chevrolet (104 398), Ford (74 317), Hyundai (72 344), Renault (71 112), Kia (69 887), Toyota (68 006), Nissan (62 456), Daewoo (51 414) ja Volkswagen (40 017). Mudelite arvestuses on neli kõrgemat kohta mõistetavalt Lada mudelite valduses, need on Priora, Samara, 2104/2105/2107 ja Kalina, läbimüügiga 99,5 ja 59 tuhande vahemikus. Renault Loganeid ja Ford Focusi müüdi vastavalt 54 ja 52 tuhat. Omavahel konkureerisid tihedalt Chevrolet Lacetti 29,3 ja Daewoo Nexia 28,2 tuhandega. Samuti heitlesid Lada 4x4 26,7 ja Chevrolet Niva 24,5 tuhandega. Mainitud mudelid moodustavadki Venemaa turul esikümne.