Uus emakeelne kodulehekülg „Automobilia” kirjeldab ja näitab rikkalikult...
Väike rootsi mark Koenigsegg on saavutanud tosina aastaga üleilmse tuntuse ja tema saavutusi tunnustatakse ka spetsialistide ringkonnas, kuna Christian von Koenigsegg pole seadnud endale pidevalt mitte ainult üha kõrgemaid eesmärke, vaid on ühe rajajoone teise järel ka tegelikult vallutanud. Aasta eest avalikustatud superauto Agera R võiks vabalt kuuluda isegi uude, nimelt hüperautode kategooriasse. Selline värske termin tähistab mitte üksnes mootori vähemalt tuhandehobujõulist võimsust (seda pole keeruline saavutada), vaid ka erakordset taset konstruktsioonis, materjalides, viimistluses, disainis ja muidugi sõiduomadustes. Paraku muidugi ka hinnas. Agera R-i monokok on tehtud süsinikplastist ja alumiiniumkärjest, vedrustus meenutab võistlusautodel nähtuid, pidurid on süsinikkeraamiliste ketastega. Viieliitrine kahe turboga V-8 mootor arendab tal 1115 hj ja 1200 Nm. Kupee gabariit on 4296/1998/1120 mm, kuivmass 1330 kg ja tühimass 1418 kg.