Disain

Pininfarina parimaks saamise tee

„Da sempre, senza la Fiat i carrozzieri torinesi sarebbero stati una casta di dilettanti, geniali fin che si vuole, ma sempre dilettanti.“

Bugatti Galibier, enam kui ideeauto

Kui Bugatti president dr Franz-Josef Paefgen margi sajanda sünnipäeva pidustustel Molsheimis läinud septembris kõnealust neljaukselist mudelit valitud seltskonnale tutvustas, siis ütles ta selle olevat ideeauto, ühe võimaliku arengusuuna esindaja, ei enamat.

Itaalia autodisain Moskvas

Nõukogude Liidu pika ajaloo vältel organiseeriti vaid mõned üksikud välismaa autosid käsitlevad näitused. Valdav osa sellistest oli avatud üksnes valitud seltskonnale (kõrgetele parteifunktsionääridele ja sageli isegi mitte autospetsialistidele). Vaid mõnel korral –kirjeldatud näitus kaasa arvatud - pääses meie jaoks ulmelisi sõidukeid kaema ka lihtrahvas. Väidetavalt voolas Sokolniki hallidest tol korral läbi 300 000 inimest.

Ideeauto, mis uppus legendiks

1956. aasta kesksuve sündmused olid Chrysler Corporationile erakordselt dramaatilised. 24. juulil viidi disainidirektor Virgil M. Exner südameoperatsioonile, aga päev hiljem uppus firma ajaloo kalleim ideeauto USA rannikul 65 km kaugusel Nantucketi saarest New Yorki jõudmata.

Syndicate content