Uus emakeelne kodulehekülg „Automobilia” kirjeldab ja näitab rikkalikult...
Aastat 20 enne seda, kui sõiduautopõhised universaalid USA-s lõplikult läbi lõid, tuli Chevrolet´l pähe ehitada pooletonnisele veokišassiile ruumikas terasplekist universaalkere.
Aastaarvuks kirjutati 1935 ja omapärane praktiline auto sai nimeks Suburban (tähendab eeslinna elanikku). Täpsemalt öeldes Suburban Carryall. Ja kõikevedavaks ta osutus tõepoolest. Sõidukisse mahtus istuma kaheksa inimest, aga kui kolmanda rea istmed eemaldati ja teise omad kokku klapiti, mahutas väga kõrge kere ligi 3900 liitrit pagasit, tubli tänapäevase kaubiku normi. Suburbanis oli võimalik vedada esemeid, mille pikkus lähenes kahele meetrile. Selline täismetallkerega auto oli loomulikult ka odavam, kui nood arvukad töökojatingimustes valmistatud puitkarkassil kered (ameerikalik termin on woody), mida ammugi kasutama oli harjutud. Suburban leidis kiiresti mitte teab kui suure, aga püsiva ja pisut kasumit tootva turuniši. See ongi põhjus, miks Chevrolet´l oli võimalik projekteerida 75. aastapäeva puhul erimudel Suburban 75th Anniversary Diamond Edition. Ükski mudelinimi pole kolmveerand sajandit järjepanu vastu pidanud, ei USA ega ka teiste riikide autotööstuses mitte. Enamgi veel, üha täiustudes on vastu pidanud ka sõiduki algne, sõiduautost mõneti irdunud kontseptsioon.