Aasta rohelisim luksusauto on Karma Revero GT

  1992. aastast USA-s välja antav kuukiri Green Car Journal seab paremusjärjestusse uued elektri- ja hübriidautod. Sel puhul anti aastaauhind „roheliste“ luksusautode kategoorias margi Karma elegantsele sedaanile Revero GT. Karma edestas tõsiseid konkurente BMW 745e, Lincoln Aviator Grand Touring, Porsche Taycan ja Range Rover Evoque. Ajakirja toimetaja ja väljaandja Ron Cogan: „See auto kehastab kõike, mida me moodsatel aegadel ühelt luksussõidukilt ootame. Tema kompetentne konstruktsioon tagab ootuspärasel tasemel dünaamika. Revero GT liigub saastevabalt kuni 130 km, 580km sõiduvaru rahuldab kelle tahes vajadusi.“

  Californias projekteeritud ja toodetav Revero on esialgu saadaval mudelina GT, aga paari kuu möödudes juba ka forsseeritud mudelina GTS. Revero GT baashind võrdub 135 000 dollariga. Sedaani telgede vahe on 3160 mm, gabariit 5065x2161(peeglitega)x1332 mm ja tühimass 2296 kg. Suhteliselt väikese bensiinimootori tõttu, mis generaatori käivitab, pole kütust vaja kaasa võtta rohkem kui 39 liitrit. Pakiruumi maht, tõsi, on kesine – kõigest 182 liitrit.

  Uueks mudeliaastaks ehitati auto põhjalikult ümber. General Motorsi kaheliitrine Ecotec asendati BMW kolmesilindrilisega. Kõik arvukad muudatused võimaldasid tühimassi kahandada 157 kg võrra. Kaks elektrimootorit veavad tagarattaid. Nende võimsus oli enne 403 hj, nüüd aga 535 hj. Akukomplekt mahutab 28 kWh. Auto teeb üle 200 km/h ja kiirendab „sajani“ 4,5 sekundiga. Juhil on võimalus valida kolme sõidurežiimi vahel. „Stealth“ muudab Revero elektromobiiliks, „Sustain“ lülitab sisse BMW mootori, millega ühendatud generaator annab energiat elektrimootoritele, säästes akusse varutud energiat. „Sport“ ei hooli energia säästmisest, suunates veomootoritele nii generaatorist kui akust saadava energia. Kangikestega rooli juures saab juht valida regeneratiivse pidurdamise kolme määra vahel.