Järgmine Sorento ehitatakse uuele platvormile

  Esimene Kia Sorento (2002), kes veel mäletab, ehitati alusvankrile. Kandekerele mindi üle seitsme aasta möödudes teise põlvkonna puhul. Kolmanda põlve auto sai valmis 2014. aastal, nelja aasta pärast läbis see noorenduskuuri. Peatselt algavale Genfi autonäitusele pannakse välja järglane, mis põhineb täiesti uuel platvormil. Seni on kõiki nimetatuid kokku müüdud 3 miljoni ringis, mis võrdub korporatsiooni ühe aasta toodanguga. Kial on turgusid 190 riigis ja aastakäive küünib 50 miljardi USA dollarini.

  Teadupärast on Sorento õige suur auto oma 2,78meetrise telgede vahe, 4,80meetrise pikkuse ja keskelt läbi 1,8tonnise tühimassiga. Sel puhul lisati pikkusele umbes sentimeeter ja telgede vahele 3,5 sentimeetrit. Mootorivalikut mitmkesistati veelgi. Esialgu on teatatud 2,5liitrisest bensiini- ja 2,2liitrisest diiselmootorist, kõige uudislikum on seevastu 1,6liitrine T-GDI kokku panduna 44,2kW elektrimootori ja 1,49kWh mahutavust omava liitiumioonakude komplektiga. Hübriidagregaat arendab 230 hj ja 350 Nm. Akud võtavad üsna vähe ruumi ega kahanda kuigivõrd sõitjate- ja pakiruumi mõõtmeid. Väljatöötamisel on veel teisigi jõuallikaid, näiteks viimistletakse pistikuhübriidi.

  2,5liitrise T-GDI võimekust mõõdavad 281 hj ja 421 Nm, kokku pannakse see 8käigulise käigukastiga 8DCT. Diisel arendab seevastu 202 hj ja 440 Nm. Kahe märgsiduriga 8DCT öeldakse olevat kuivsidurite paariga käigukastist efektiivsem, samuti töös sujuvam.

  Muudatused auto kujustuses jätavad mulje pikemast mootorikattest, ehkki A-piilareid on esiteljest arvates tahapoole nihutatud kõigest 3 cm võrra. Tulemus valmis Kia Koreas, Euroopas ja USA-s tegutsevate stuudiote koostöös. Samalaadseid jooni omandavad ka margi teised sportlikud tarbesõidukid Seltos, Stonic, Sportage ja Telluride. Mõistagi on tugevdatud ohutusmeetmeid, näiteks 8 turvapadja ja teisase kokkupõrke mahendamisega piduriautomaatika abil. 360kraadine videovaade abistab juhti parkimisel.